گن لاغری ساعت شنی/09109483228
نوشته شده توسط : مهران

استفاده از انواع گِن های لاغری در حال حاضر بین مردم گسترش زیادی داشته است، یکی از انواع گن های لاغری گن ساعت شنی می باشد که به دلیل فناوری نوین ساخت و استفاده از استراتژی های بسیار کاربردی مورد توجه اشخاص بسیاری می باشد.
همه چیز درباره گن ساعت شنی

گن یا کمربندهای ساخته شده از جنس لاتکس، از انواع وسیله هایی هستند که به منظور لاغری، تناسب اندام، تسکین دردهای عضلانی و … مورد استفاده قرار گرفته می شوند. یکی از انواع گن های لاغری، گن ساعت شنی می باشد. این گن مناسب افرادی است که در ناحیه پهلو و شکم دارای چربی اضافه هستند.

با کمک این گن فرد می تواند فرم و استایل بدن خون را به شکل ساعت شنی یعنی کمر باریک و پهلوهایی باریک تر نزدیک نماید. این گل در حال حاضر بسیار محبوب شده و افراد بسیاری از خانم ها از آن استفاده می کنند. این گن علاوه بر زیباتر نشان دادن اندام ها و بیشتر نمودن انحنای بدن در پهلوها، از عضلات ناحیه کمر محافظت می کند و می تواند برای برخی از اشخاص که مورد عمل جراحی شکم قرار گرفته اند استفاده شود.

گن لاغری ساعت شنی

گن های ساعت شنی اصل، لاتکس به کار رفته از نوعی صمغ گیاهی تولید شده است که از خارج شدن گرما در آن ناحیه جلوگیری می نماید. ساختار این گن به شکلی است که می توانید از آن در زمان ورزش کردن، پیاده روی، انجام فعالیت های کاری اداری و غیر اداری، مهمانی ها و زیر اغلب لباس های خود استفاده نمایید.

    قاصدک 24    
    نهال بیبی شاپ    

لاغری با گن ساعت شنی
نحوه عملکرد گِن ساعت شنی

این مدل گن مثل انواع دیگر گن های موجود با بیشتر نمودن تعریق و فشرده نمودن سلول های چربی باعث لاغری، کاهش وزن و فرم گرفتن عضلات بدن می شود. درست است که استفاده از گن ها به تنهایی برای چربی سوزی کفایت نمی کند، اما استفاده از این گن در کنار ورزش های هوازی و رعایت رژیم غذایی مناسب بسیار بهتر عمل خواهد کرد.
نحوه استفاده از گِن ساعت شنی

باید بدانید که گن های مورد استفاده در خانم ها و آقایان با هم متفاوت می باشند، زیرا گن ها با توجه به ساختار و ارگونومی بدن افراد طراحی می شوند و گن های زنانه به منظور جمع نمودن چربی های اضافه در شکم و پهلو و باسن استفاده می شوند. گن های ساعت شنی همانطور که از نامش مشخص است، حالتی شبیه به ساعت شنی با رعایت استانداردهای لازم برای خانم ها ایجاد می کند که از افتادگی شکم و پهلو در آن ها پیشگیری می شود.

 

http://persiankharid24.ir/product/%da%af%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d8%b4%d9%86%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d9%be%db%8c%d8%9b%d8%ac%d9%84%db%8c%d9%82%d9%87-%d8%a7%db%8c/





:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: